fredag 15 oktober 2010

Nytt..

Ny lägenhet, nygamal stad, gamla vänner...men nu går det för fort. Jag vet inte hur jag ska hinna säga hej då till alla här hemma och det gör mig så ledsen. Men jag försvinner inte, även om jag ofta nynnar på låten "vill vara hon som försvann". Jag kommer väldigt snart befinna mig 16 mil bort för att slutföra det jag började på för 4 år sedan. Mitt liv kommer nu bestå av att plugga, packa, plugga, packa och plugga och säga hej då... vill inte säga hej då - så vi säger på återseende istället. Jag finns kvar och det hoppas jag att Göteborg också gör!

Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg

1 kommentar:

  1. Göteborg finns kvar gumman! Och Göteborg har du i hjärtat! Vi kan åka dagstripper ner tillsammans och shoppa och mysa med vänner på fik m.m.?! =)
    Pöss

    SvaraRadera